1397/04/16 11:55:20

مراسم اختتامیه  و بازی فینال با میزبانی باشکوه دهیاری و شورای اسلامی روستای سعیدآباد و با حضور مسئولین شهرستانی و استانی از ساعت ۱۹:۴۵ پنج شنبه ۱۴ تیرماه آغاز گردید.

مراسم اختتامیه  و بازی فینال با میزبانی باشکوه دهیاری و شورای اسلامی روستای سعیدآباد و با حضور مسئولین شهرستانی و استانی از ساعت ۱۹:۴۵ پنج شنبه ۱۴ تیرماه آغاز گردید.
در این مراسم که ریاست محترم هیئت فوتبال آقای مهندس #منصوربیگ_وردی  و اعضای هیئت فوتبال استان البرز، ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ آقای دکتر #جوادروستاکاری ،بخشدار محترم بخش مرکزی آقای #حمیدرضاخدابخش ، اعضای محترم شورای اسلامی بخش مرکزی، ریاست محترم هیئت فوتبال شهرستان ساوجبلاغ آقای #سعیدمنصورزارع ،  اعضای هیئت فوتبال و شوراهای اسلامی و دهیاران تعدادی از روستاهای بخش مرکزی و جمع کثیری از علاقه مندان به فوتبال حضور داشتند، ابتدا با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری محترم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران توسط حاضرین قرائت شد و پس از اعلام اسامی بازیکنان دو تیم توسط بلندگوی ورزشگاه، سوت بازی به صدا درآمد و دو تیم با یک بازی پرقدرت و تماشاگر پسند به بازی پرداختند و در نهایت تیم فوتسال #دهیاری_خور  توانست با نتیجه ۳ بر ۱ تیم #دهیاری_سلطان_آباد را شکست داده و قهرمان سومین دوره جام تکریم دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ شود.
سپس مراسم اهدا جوایز با سخنرانی و  گزارش  بخشدار محترم و ریاست محترم اداره ورزش و جوانان ادامه گردید.
ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین اجرایی مسابقات و مسئولین ارشد شهرستان و استان از افراد با عناوین کسب شده  ذیل با اهدا لوح تقدیر و جوایز نفیس تقدیر به عمل آمد.

قهرمان: دهیاری خور

نایب قهرمان: دهیاری سلطان آباد

تیم اخلاق : دهیاری عباس آباد کوچک

سرپرست برتر: سعید فرهنگ رنجبر از تیم قاسم آباد آقا

سرمربی برتر: ایرج معدنکن از تیم امید ایرانیان هیو

مربی ، بازیکن برتر: حسین فرهنگ از تیم دهیاری سعیدآباد

آقای گل مسابقات: حمیدرضا فلاحتکار از تیم دهیاری خور با ۱۱ گل زده

گزارش کوتاه از بازی ها:
طرح اجرایی این دوره از بازی ها در تاریخ ۱۳۹۷/۰۳/۰۶  کلیک خورد و اولین بازی در تاریخ ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ انجام و پس از ۷۳ بازی فشرده در روز ۵شنبه ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ به پایان رسید.
برای امور اداری و مستند سازی از آغاز ثبت نام تا روز اختتامیه ۳۳۵نفرساعت فقط از جانب هیئت فوتبال صرف زمان گردید و برای انجام بازی ها با احتساب سه داور، یک ناظر داوری و یک سرپرست زمین، ۳۰۴نفرساعت همکاران هیئت فوتبال در دو زمین سعید آباد و هیو حضور فیزیکی داشتند.
دوستان بزرگوار در شورای بخش نیز به موازات هیئت فوتبال، مشغول رسیدگی به امورات مربوط به برگزاری این جام بودند.
این دوره از مسابقات بر حسب قوانین فعلی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران اجرا شد و مدارک و  مستند سازی  آن نیز در قالب لیگ های حرفه ای فوتسال به اجرا درآمد.
اجرای مراسم اختتامیه توسط مجری و خبرنگار توانمند واحد مرکزی خبر آقای #علی_منصورزارع انجام شد.

در پایان علیرغم تلاشی که در جهت ارتقاء و بهبود اجرای این مسابقات نسبت به دوره های پیش انجام شد و به حول و قوه الهی نتیجه قابل قبولی حاصل گردید، ولی بر حسب وظیفه از کاستی ها و اشتباهات احتمالی موجود در مراسم، مراتب عذرخواهی خود را اعلام می داریم و از ارائه هرگونه راهکار در جهت بهبود بیش از پیش این مسابقات و مسابقات آتی استقبال خواهیم نمود.