1402/06/30 19:27:05

 تیم فوتبال امید کشورمان در دومین دیدار خود از گروه دوم بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف ویتنام رفت و با ارائه نمایشی هجومی به پیروزی چهار بر صفر دست یافت.

در ادامه روز دوم رقابتهای فوتبال بازی های آسیایی،تیم فوتبال امید ایران در گروه B رقابتها با برتری قاطع چهار بر صفر مقابل ویتنام در یک قدمی صعود به مرحله حذفی بازی‌های آسیایی هانگژو قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، تیم فوتبال امید کشورمان در دومین دیدار خود از گروه دوم بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف ویتنام رفت و با ارائه نمایشی هجومی به پیروزی چهار بر صفر دست یافت.

این دیدار در ورزشگاه لین‌پینگ هانگژو و با قضاوت الشماری از قطر با کمک‌های خلق از قطر و کیجساتهیت از تایلند برگزار شد.

بازی در حالی آغاز شد که شاگردان رضا عنایتی در بازی نخست برابر عربستان به تساوی صفر بر صفر رسیده و ویتنام نیز از سد مغولستان گذشته بود. همین مساله، بر حساسیت‌های دیدار امروز افزوده بود.

در همان دقایق ابتدایی، ارسال امیر جعفری از سمت چپ با جایگیری و ضربه سر عالی ارسلان مطهری همراه شد و اولین گل ایران به ثمر رسید.

در ادامه نیز بازی در اختیار تیم ایران بود و ویتنامی‌ها به ضد حملات چشم دوخته بودند.

در آغاز نیمه دوم، سامان تورانیان مدافع راست ایران با نفوذ سریع به محوطه جریمه ویتنام و سماجتی که داشت با دروازبان این تیم تک به تک شد و یک ضربه بغل پا زمینی گل دوم ایران را به ثمر رساند.

در دقیقه ۵۲، مهدی ممی‌زاده با حرکتی انفرادی و شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه، گل سوم ایران را به ارمغان آورد.

در ادامه عنایتی تغییراتی را در تیم ایجاد کرد تا ضمن حفظ کنترل بازی، توان نفراتش را برای دیدارهای بعدی نگه دارد. همچنین تلاش‌های تیم ویتنام برای رسیدنبه دروازه ایران سودی نداشت.

در وقت‌های تلف شده نیمه دوم، آریا برزگر که به جای مطهری وارد میدان شده بود زننده گل چهارم ایران لقب گرفت.

در نهایت این دیدار با برتری چهار بر صفر تیم امید کشورمان به اتمام رسید تا این تیم چهار امتیازی شود و ویتنام نیز سه امتیازی باقی ماند.

در دیگر دیدار این گروه، عربستان با سه گل از سد مغولستان عبور کرد.

با این اوصاف تا پایان دور دوم، ایران با چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گرفت و عربستان با همین تعداد امتیاز در جایگاه دوم است. ویتنام با سه امتیاز در رتبه سوم است و مغولستان بدون امتیاز قعرنشین است.

ایران روز یکشنبه در آخرین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف مغولستان خواهند رفت.

ترکیب ایران:

سیدحسین حسینی، حسین گودرزی، سامان فلاح، سید مجید نصیری، سامان تورانیان، امید حامدی‌فر(فردین یوسفی)، محمدحسین اسلامی، محمد خدابنده‌لو(غلامرضا ثابت‌ایمانی)، امیر جعفری(سینا شاه‌عباسی)، مهدی ممی‌زاده(محمدرضا غبیشاوی) و ارسلان مطهری(آریا برزگر)

ترکیب ویتنام:

دینه باک، مان هونگ، هوانگ، دوک ویت، ژوان تین، وان خانگ، نگوین هوانگ، وی هائو، دوک آن و وان چوان