1402/11/05 20:29:45

در شرایطی که ۱۱۵ دقیقه از وقت بازی گذشته بود، روی تعلل دفاع کره‌جنوبی، مورالس از مالزی توپ را مهار کرد و ضربه او در قوس محوطه جریمه در کنج دروازه کره آرام گرفت تا بدین ترتیب کره جنوبی باز هم به عربستان برخورد کند.

تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و مالزی در آخرین بازی گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به تساوی پرگل سه بر سه رضایت دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و مالزی عصر امروز _پنج‌شنبه پنجم بهمن_ در چارچوب سومین و آخرین بازی مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره و با قضاوت خالد صالح بایکدیگر دیدار کردند.

در دقیقه ۲۱ بازی توپ ارسالی از کرنر در سمت راست زمین روی دروازه مالزی با ضربه جئونگ همراه شد که سنگربان مالزی توپ را از روی خط بازگرداند اما به نظر می‌رسید توپ از خط زد شده و پس از بررسی با VAR گل تایید شد.

دقیقه ۵۱ کار زیبای بازیکنان مالزی توپ را به فیصل رساند و مهاجم مالزی پس از یک سر توپ زیبا، گلی تاریخی وارد دروازه کره کرد و دقیقه ۶۲ نیز عارف از روی نقطه پنالتی بر خلاف جهت گلر کره توپ را شلیک کرد تا دروازه کره باز شود.

در ادامه و در هشتادومین دقیقه ضربه کاشته زیبای لی کانگ این مستقیم به سمت دروازه رفت و علی‌رغم رسیدن گلر مالزی به توپ، او نتوانست آن را از دروازه بیرون بیاورد و دقیقه چهارم وقت‌های اضافه ضربه محکم سون از روی نقطه سفید رنگ داخل محوطه جریمه به تور دروازه مالزی چسبید تا مجدداً این تیم با ژاپن رودررو شود.

اما در آخرین دقیقه بازی و در شرایطی که ۱۱۵ دقیقه از وقت بازی گذشته بود، روی تعلل دفاع کره‌جنوبی،) مورالس از مالزی توپ را مهار کرد و ضربه او در قوس محوطه جریمه در کنج دروازه کره آرام گرفت تا بدین ترتیب کره جنوبی باز هم به عربستان برخورد کند.