1402/11/04 19:13:10

تیم‌های ملی فوتبال عراق و ویتنام امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ در چارچوب سومین و آخرین بازی مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه جاسم بن‌حمد دوحه قطر و با قضاوت نظمی نصرالدین مالزیایی با یکدیگر تقابل کردند که این دیدار با برتری دراماتیک عراق خاتمه پیدا کرد.

تیم ملی فوتبال عراق با پیروزی سه بر دو مقابل ویتنام به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال عراق و ویتنام امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ در چارچوب سومین و آخرین بازی مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه جاسم بن‌حمد دوحه قطر و با قضاوت نظمی نصرالدین مالزیایی با یکدیگر تقابل کردند که این دیدار با برتری دراماتیک عراق خاتمه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: جدول حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ + حریفان احتمالی مرحله یک هشتم عراق و ژاپن

در دقیقه ۴۲ بازی بوی هوانگ‌ویت آن موفق شد با یک ضربه پای راست دروازه عراق را باز کند. ارسال وان خانگ خوات از روی ضربه ایستگاهی را مدافع پیش‌تاخته ویتنام به صورت تک‌ضرب وارد دروازه کرد. دقیقه چهارم وقت‌های اضافه نیمه‌اول بود که وان خانگ خوات به دلیل خطای بدی که انجام داد با کارت زرد دوم داور مواجه و از زمین بازی اخراج شد.

در دقیقه ۴۷ علی جاسم که به جای بشار رسن وارد زمین شد، کرنر را ارسال کرد. ضربه سر ریبین سولاقا از فاصله بسیار نزدیک به گوشه پایین سمت چپ دروازه رفت و بازی مساوی شد. حملات عراقی‌ها ادامه داشت و دقیقه ۷۳ ایمن حسین دیگر تعویضی عراق با ضربه سر گلزنی کرده و کامبک عراق را رقم زد. ایمن حسین در دقیقه ۸۴ ضربه پنالتی و فرصت دوگله شدن خودش را از دست داد.

دقیقه ۱+۹۰ بازی انگوان کوانگ های با ضربه پای چپ، بازی را در آخرین لحظات به تساوی کشید. این پایان کار نبود و ایمن حسین در دقیقه ۱۲+۹۰ بازهم با پنالتی دیگری که عراق گرفته بود پشت توپ ایستاد و این‌بار برخلاف پنالتی قبلی توپ را به گل تبدیل کرد تا پیروزی سه بر دو برای عراق ثبت شود.