1402/11/04 19:09:51

در دور سوم مسابقات جام ملت‌های آسیا در گروه چهارم، امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ تیم‌های فوتبال ژاپن و اندونزی از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه الثمامه قطر به قضاوت «خمیس الماری» به مصاف هم رفتند و سرانجام سامورایی‌ها به پیروزی سه بر یک رسیدند.

تیم ملی فوتبال ژاپن آخرین بازی‌اش در مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا را با پیروزی مقابل اندونزی به پایان رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در یکی از دیدارهای همزمان در دور سوم مسابقات جام ملت‌های آسیا در گروه چهارم، امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ تیم‌های فوتبال ژاپن و اندونزی از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه الثمامه قطر به قضاوت «خمیس الماری» به مصاف هم رفتند و سرانجام سامورایی‌ها به پیروزی سه بر یک رسیدند.

بیشتر بخوانید: جدول حذفی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ + حریفان احتمالی مرحله یک هشتم عراق و ژاپن

در دقیقه چهارم پنالتی به سود ژاپن اعلام شد. اوئدا با یک حرکت خوب وارد محوطه جریمه اندونزی شد و پس از برخورد با بازیکن اندونزی، داور پس از بررسی صحنه، نقطه پنالتی را نشان داد و خود اوئدا با یک ضربه پرقدرت از روی نقطه پنالتی، توپ را به درون دروازه اندونزی فرستاد.

دقیقه ۳۵ بازی ژاپنی‌ها با یک حرکت ترکیبی به گلزنی نزدیک شدند اما ضربه ناکامورا به تیرک دروازه برخورد کرد. در دقیقه ۵۳ گل دوم برای ژاپن روی حرکت خوب ژاپنی‌ها و یک ارسال زمینی به‌ثمر رسید. اوئدا با دروازه خالی اندونزی مواجه شد و به راحتی گلزنی کرد.

دقیقه ۸۸ هابنر به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا گل سوم ژاپن ثبت شود. اما در دقیقه ۱+۹۰ والش موفق شد یکی از گل‌های خورده را برای اندونزیایی‌ها جبران کند و بازی با نتیجه سه بر یک به پایان رسید.