1402/08/19 21:57:07

هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته یک آزادگان عصر روز پنجشنبه با ۵ دیدار دیگر پیگیری شد.

هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور روز پنجشنبه با ۵ دیدار پیگیری شد.

به گزارش ایرنا،‌ هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته یک آزادگان عصر روز پنجشنبه با ۵ دیدار دیگر پیگیری شد.

از ساعت ۱۵ تیم دریا بابل در خانه به مصاف خیبر خرم‌آبادی رفت که شاگردان رضا مهاجری به دنبال آن بودند تا با برتری برابر حریف خود صدر جدول را پس بگیرند. خیبری‌ها در دقیقه ۳۵ بازی توسط مهرداد حیدری به گل اول بازی رسیدند و در نیمه نخست موفق شدند میزبان خود را شکست دهند. اما در نیمه دوم این امیر خلیل‌زاده بود که در دقیقه ۶۰ بازی گل مساوی را وارد دروازه حریف کرد تا در پایان این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد. خیبر با این نتیجه ۲۲ امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت.

در دیگر بازی این هفته از ساعت ۱۵:۳۰ تیم شهرداری آستارا در خانه برابر خلیج فارس ماهشهر قرار گرفت. در پایان این بازی شهرداری آستارا با گل‌های سهیل پوربخش و مجید تاجیک موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست دهد و ۱۴ امتیازی شود.

از ساعت ۱۶:۳۰ نیز سه بازی به صورت همزمان برگزار شد که در حساس‌ترین بازی این هفته فجرسپاسی شیراز در خانه به مصاف استقلال ملاثانی رفت. عرفان پورافراز در دقیقه ۱۱ بازی خیلی زود گل برتری فجری‌ها را وارد دروازه استقلال کرد تا میزبان از حریف خود پیش بیافتد در ادامه در دقیقه ۴۰ بازی ابوالفضل بابایی گل دوم این تیم را به ثمر رساند. در پایان این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود فجرسپاسی خاتمه یافت تا این تیم با ۲۳ امتیاز در صدرجدول قرار بگیرد.

در دیگر بازی نیز مس کرمان به مصاف دیگر تیم شیرازی یعنی شهر راز رفت. این بازی در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به سود کرمانی‌ها خاتمه یافت. در این بازی علی وزیری و خشایار زبرجد هر کدام دو بار برای مس کرمان گلزنی کردند و رضا آقابابایی و پیمان نامور برای شهر راز گلزنی کردند. مس با این برد ۱۴ امتیازی شد و در رده نهم قرار گرفت.

در پایان نیز سایپا تهران در حالی به مصاف پارس جنوبی جم رفت که با تک گل فردین نجفی موفق شد حریف خود را در خانه شکست دهد و با ۲۱ امتیاز در رده چهارم جدول قرار بگیرد.