1398/04/29 14:16:44

مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی فوتبال شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

آئین تجلیل از قهرمانان ورزشی فوتبال شهرستان ساوجبلاغ عصر یکشنبه به همت هیئت فوتبال شهرستان ساوجبلاغ و با حضور جمعی از مسئولین و استقبال پرشور ورزشکاران در سالن همایش های ۹ دی شهر هشتگرد برگزار شد.

مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی فوتبال شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

آئین تجلیل از قهرمانان ورزشی فوتبال شهرستان ساوجبلاغ عصر یکشنبه به همت هیئت فوتبال شهرستان ساوجبلاغ و با حضور جمعی از مسئولین و استقبال پرشور ورزشکاران در سالن همایش های ۹ دی شهر هشتگرد برگزار شد.

بيك وردي رييس هیئت فوتبال استان البرز در آئین تجلیل از قهرمانان ورزشی فوتبال شهرستان ساوجبلاغ گفت: در سطح استان البرز ۲۶۲ تیم وجود دارد که با احتساب تیمهای کشوری تعداد آنها به ۲۸۰ تیم می رسد.
منصور بیک وردی با اشاره به تعداد ۱۰۰ مدرسه فوتبال سازمان یافته در استان البرز گفت: با توجه به اینکه تعداد مدارس فوتبال قارچ گونه در حال افزایش می باشد در سال‌های گذشته شاهد تشکیل مدارس فوتبال مقطعی در فصل تابستان بودیم که از امسال با جدیت بیشتر مدارس فوتبال را ساماندهی می‌کنیم.
وی افزود: ساماندهی مدارس فوتبال و فوتسال جزو برنامه های محوری هئیت فوتبال استان البرز در طول سال است که طبق مقررات انجام می شود.
بیک وردی تاکید کرد: در طرح ساماندهی مدارس فوتبال در وهله اول به دنبال آن هستیم که بانک اطلاعاتی دقیقی از مدارس، مربیان، ورزشکاران و … این مدارس تهیه کنیم و آنها را شناسنامه دار کرده که در نهایت بتوانیم از آنها در جهت رشد فوتبال استان استفاده کنیم.
رئیس هیئت فوتبال استان البرز اظهارکرد: با انجام این اقدامات می‌توانیم استعدادهای نهفته فوتبال استان را کشف کرده و به صورتی علمی و نظام‌مند آنها را رشد دهیم که در نهایت به افتخاری در سطح ملی کشور تبدیل شوند.
رئیس هیئت فوتبال شهرستان ساوجبلاغ نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از عملکرد هیئت فوتبال در سال ۹۷ پرداخت و گفت: فوتبال ورزشی است که باید از پایه بنا شود و ما برای این امر با افتتاح مدارس فوتبال سرمایه گذاری خود را از پایه بنا کرده و در شهرها و روستاهای شهرستان استعدادهای شهرستان را یافته و زمینه‌های ارتقا و پیشرفت آنها را فراهم می‌آوریم.
سعید منصورزارع گفت: در شهرستان ساوجبلاغ ۹ هزار فوتبالیست بیمه شده، ۳ ملی پوش و ۱۵۰ داور وجود دارد که ۹ داور این شهرستان به مسابقات کشوری راه پیدا کرده‌اند.
وی با برشمردن ضرورت تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان عرصه ورزش، گفت: قهرمانان الگوهای عملی و عینی خوبی برای نسل جوان و پرانرژی امروز هستند و تجلیل از جامعه ورزشی و هدایت نسل جوان به سمت ورزش در جهت دوری از ناهنجاری نقش بسزایی خواهد داشت.
منصورزارع گفت: در ۴ سال گذشته فوتسال شهرستان فعالیت خاصی نداشت اما امروز به همت هیئت فوتبال شهرستان ۷۰ تیم فوتسال در لیگ‌های شهرستان و استان در حال فعالیت هستند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ نیز همدلی و همراهی مسئولین جهت طی قدم به قدم مسیر رشد و توسعه پتانسیل‌های شهر را یکی از نقاط قوت شهرستان دانسته و بر تقویت این مسیر تأکید کرد.
جواد روستاکاری با بیان اینکه در زمان حاضر ۱۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در شهرستان وجود دارد، گفت: سال ۹۷ برای شهرستان بسیار افتخارآمیز بود و این کار ما را سنگین‌تر می‌کند تا به رسالت خود در حمایت از ورزشکاران عمل کنیم.
فرماندار ساوجبلاغ نیز در این آئین ضمن تقدیر از اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ برای کسب عنوان برترین اداره در استان البرز گفت: شهرستان ساوجبلاغ با داشتن استعدادهای فراوان ورزشی توانسته جایگاه خوبی در کشور پیدا کند و این روند همچنان روبه ارتقا است.
ابوالقاسم پالیزگیر توجه به ورزش را ابزاری برای کاهش آسیب های اجتماعی بیان کرد و گفت: توسعه ورزش و ایجاد زیر ساختهای ورزشی راهکاری مناسب برای گرایش جوانان به ورزش و دوری از اعتیاد می باشد.
در پایان این مراسم از ۴۰۰ بازیکن، مربی، داور، پیشکسوت و تیم‌های برتر رده‌های مختلف سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ورزش فوتبال تجلیل شد.