1402/07/09 13:25:26

در راستای رسالت فرهنگی این هیات و لزوم ارتباط مستقیم ورزش و دانشگاه، نتایج نهایی آزمون انتخاب رشته  کارشناسی ناپیوسته  رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 1402 دانشگاه آزاد اسلامی از طریق پورتال https://azmoon.iau.ir قابل مشاهده می باشد.

نتایج آزمون کارشناسی ناپیوسته و همچنین کارشناسی ناپیوسته بر اساس سولبق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1402 اعلام شد.

به گزارش هیات فوتبال استان البرز؛ در راستای رسالت فرهنگی این هیات و لزوم ارتباط مستقیم ورزش و دانشگاه،نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی درمقطع کارشناسی ناپیوسته مهر ماه ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش هیات فوتبال البرز و به نقل از اطلاع رسانی و پاسخگوئی مرکز سنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی نتایج مقطع کارشناسی ناپیوسته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سامانه www.azmoon.org قرار گرفت.

پذیرفته شدگان این مقطع می توانند از ساعت 10 صبح چهارشنبه مورخ 1402/7/12 با مراجعه به سامانه آموزشیار edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام نمایند.

پذیرفته شدگان جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام می توانند راهنمای مقطع مورد نظر خود را از سامانه sanjesh.iau.ir دریافت و مطالعه نمایند.

همچنین دقلیقی پیش نتایج انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته 1402 رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نیز اعلام شد.

نتایج انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته 1402 رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سامانه www.azmoon.org قرار گرفت.

پذیرفته شدگان می توانند از ساعت 10صبح چهارشنبه مورخ 1402/7/12 با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام نمایند.

پذیرفته شدگان جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام می توانند راهنمای مقطع مورد نظر خود را از سامانه sanjesh.iau.ir دریافت و مطالعه نمایند.

شایان ذکر است نتایج آزمون سراسری، مقاطع کارشناسی پیوسته ، کاردانی پیوسته و ناپیوسته حداکثر تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد.