1402/08/19 18:15:03

در ساعت ۱۹ به وقت محلی (۱۵:۳۰ به وقت تهران)تیم های اندونزی میزبان رقابت ها و اکوادور در ورزشگاه گلورا بانگ به مصاف هم رفته که این بازی با نتیجه تساوی 1 بر 1 خاتمه یافت.

نوزدهمین دوره جام جهانی زیر ۱۷ سال فوتبال جهان امروز (جمعه) با برگزاری ۴ بازی در اندونزی آغاز شد.

در این دوره ۲۴ تیم در ۴ ورزشگاه بین‌المللی جاکارتا، گلورا بانگ تومو سورابایا، جالاک هاروپات باندونگ و ماناهان سوراکارتا بازی می‌کنند.

دیدارهای انجام شده روز نخست به شرح زیر است:

درگروه A و در ساعت ۱۶به وقت محلی (۱۲:۳۰ به وقت تهران) تیم های پاناما و مراکش در ورزشگاه گلورا بانگ به دیدار یکدیگر رفتند که تیم مراکش با نتیجه دو بر صفر حریف خود پاناما را شکست داد.

در همین گروه و در ساعت ۱۹ به وقت محلی (۱۵:۳۰ به وقت تهران)اندونزی میزبان در ورزشگاه گلورا بانگ سورابایا مقابل اکوادور به تساوی یک بر یک رسید‌. آرخان پوترا کاکا(۲۲) برای میزبان مسابقات و آلن اوباندو(۲۸) برای اکوادوری‌ها گلزنی کردند.

با این نتیجه اندونزی در رده دوم و اکوادور در جایگاه سوم قرار گرفت. مراکش صدرنشین و پاناما قعرنشین گروه هستند.

در گروه B و در ساعت ۱۶به وقت محلی (۱۲:۳۰ به وقت تهران) تیم های مالی و ازبکستان در ورزشگاه ماناهان به دیدار هم رفته که تیم آفریقایی مالی با نتیجه 3 بر صفر حریف آسیایی خود را درهم کوبید.

در این گروه و ساعت ۱۹به وقت محلی (۱۵:۳۰ به وقت تهران)  اسپانیا توانست با نتیجه ۲ بر صفر از سد کانادا در ورزشگاه ماناهان سوراکارتا گذشت‌‌‌.

مارک گویو و کیم جونینت ۲ بازیکن بارسلونا در دقایق ۲۰ و ۷۶ برای ماتادورها گلزنی کردند تا این تیم در پایان دور اول پس از مالی در جایگاه دوم گروه قرار بگیرد و تیم اهل آمریکای شمالی به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به ازبکستان در رتبه سوم بایستد.

کانادا از دقیقه ۳۸ با اخراج الساندرو بیلو، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد‌.