1402/06/30 19:53:05

رقابتهای عجیب روز دوم فوتبال بازی های آسیایی هانگژو در گروه های 6 گانه در حالی امروز انجام شد که بعلت عدم حضور تیم های سوریه و افغانستان در گروه سوم رقابتها، بازی های این گروه هنوز شروع نشده است

مسابقات فوتبال بازی های آسیایی هانگژو در گروه های شش گانه امروز پیگیری شد

در گروه A تیم امید چین با 4 گل میانمار را شکست داد و هندوستان با یک گل از سد بنگلادش گذشت. در این گروه چین با 6 امتیاز صدر نشین است و تیمهای میانمار و هندوستان با 3 امتیاز در رده های دوم و سوم جدول می باشند.بنگلادش بدون امتیاز در قعر جدول است.

در گروه B تیم امید ایران با 4 گل ویتنام را شکست داد و عربستان سعودی 3 بر صفر از سد مغولستان گذشت. تیم های ایران و عربستان با 4 امتیاز صدرنشین گروه بوده و ویتنام با 3 امتیاز در رده سوم می باشد.مغولستان بدون امتیاز در قعر جدول است.

در گروه C تیم های افغانستان و سوریه انصراف داده و بازی بعدی این گروه دو تیمی بین ازبکستان و هنگ کنگ می باشد.

در گروه D رقابتها که از 3 تیم تشکیل شده تیم ژاپن امروز قطر را 3 بر یک شکست داد.بازی های فلسطین در این گروه هنوز شروع نشده است.

در گروه E  تیم کره جنوبی با 4 گل تایلند را شکست داده و با 6 امتیاز در صدر جدول می باشد.کره جنوبی در روز اول تیم نگون بخت کویت را با 9 گل شکست داده بود.در دیگر دیدار این گروه بحرین و کویت به تساوی 1 بر 1 رضایت دادند.در روز آخر این گروه اگر بحرین با هر نتیجه ای مقابل کره جنوبی پیروز شود تاثیری در این گروه نداشته و کره جنوبی به عنوان تیم اول صعود کرده است.

در گروه F  نیز کره شمالی با نتیجه 1 بر صفر قرقیزستان را شکست داد و با 6 امتیاز صدرنشین گروه شد.اندونزی نیز تیم تایوان را با همین نتیجه مغلوب کرد تا رده دوم قرار گیرد.

در رقابتهای فوتبال بازی های آسیایی هانگژو تیم های نامداری چون استرالیا،عراق، اردن،امارات، سوریه، عمان، تاجیکستان و مالزی غایب می باشند.