1402/11/27 08:16:55

برای مقاومت این بازی فاقد انگیزه است و چیزی جز اعاده حیثیت نیست اما برای فولادی ها فرار از رده یازدهم جدول ایده ال است

بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر عصر جمعه ۲۷ بهمن برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال جمعه ۲۷ آبان برگزار می شود. تمامی دیدارها ساعت ۱۶ خواهد بود. مروری داریم بر بازی های این هفته:

حافظ مازندران- گیتی پسند اصفهان

هر دو تکلیفشان در لیگ برتر مشخص شده است. گیتی پسند قهرمان زودهنگام و حافظ ساری نیز سقوط کننده زودهنگام. جدال برای ساروی ها فاقد هر انگیزه ای است مگر خودنمایی مقابل صدرنشین لیگ اما برای گیتی پسندی ها دو اتفاق را در پی دارد؛ یکی تداوم شکست ناپذیری این تیم و دیگری مساعد کردن وضعیت درخشانی و کریمی برای آقای گلی لیگ برتر که با ۲۰ و ۱۹ گل زده در رده اول و دوم این جایگاه هستند. بعید است نتیجه ای غیر از پیروزی گیتی پسند رقم بخورد مگر اینکه انگیزه شارگدان کشاورز خیلی کمتر از بازیکنان تیم ساروی باشد.

ایرالکو اراک – مس سونگون

این بازی برای ایرالکو مهم تر است. از یک سو می خواهد جایگاه بهتری در جدول کسب کند و از سوی دیگر توقف تیم دوم جدول شرایط مساعد این تیم را به رخ می کشد. مسی ها همچنان جایگاه دومی خود را تهدید شده می بینند اما پیروزی در این بازی خیال شاگردان بی غم را راحت می کند. خوراکچی راه و رسم بازی با تیم های بزرگ را بلد است و باید دید می تواند از مس سونگون امتیاز بگیرد؟

شهرداری ساوه- گهرزمین سیرجان

گهرزمین سیرجان به مصاف یکی از بهترین تیم های نیم فصل دوم می رود. شهرداری ساوه که در نیمه دوم لیگ فراتر از انتظار ظاهر شده حالا به توقف گهرزمین فکر می کند هر چند شاگردان حسین افضلی برای رده دومی امیدوار هستند و اگر بتوانند از سد محکم شهرداری بگذرند شرایط خود در جدول را ایده آل خواهند کرد. این بازی غیر قابل پیش بینی ترین بازی هفته است.

سفیر گفتمان تهران- سن ایچ ساوه

بازی رفت دو تیم با برتری پرگل سن ایچ به پایان رسید اما اصغری مقدم و تیمش تصوری از این نتیجه در بازی برگشت ندارند.این بازی را باید حساس ترین بازی هفته نامید چراکه تیم بازنده به احتمال زیاد جایگاه چهارمی جدول را از دست خواهد داد. سفیر که در بازی های خانگی عملکرد خوبی داشته پس از غلبه بر کراپ الوند، این بار مصمم به کسب یک برد شرین مقابل سن ایچ و جبران شکست دور رفت است.

آناصنعت قم- پالایش نفت بندرعباس

یکی دیگر از فینال های میانه جدول. در این بازی هم کار بازنده برای قرار گرفتن در رتبه چهارمی دشوار خواهد شد. نبردی نزدیک و دیدنی را شاهد خواهیم بود بین دو تیمی که با اتکا به تمشاگران خود در  بازی های خانگی جسور و مستحکم ظاهر شدند. طبیعتا کفه ترازو به نفع آنا صنعت سنگینی می کند. تیم قمی تنها یک امتیاز بیشتر از پالایش دارد. بازی رفت را بندری ها ۴ بر یک بردند و حالا به خوبی بر سختی بازی در قم واقف هستند.

فرش آرای مشهد- کراپ الوند

فرش آرا پس از هفته ها ناکامی مصمم است تا کراپ الوند را شکست داده و در کورس میانه جدولی ها باقی بماند.قدرت بهادری در نیم فصل اول در کراپ بود و در بازی رفت هم نمایش خوبی مقابل فرش آرا داشت هر چند کراپ بازنده شد. او حالا در نیم فصل دوم به مشهد آمده و اینبار مقابل کراپ انگیزه دارد. کراپی ها با برکناری افضل، محمدرضا کریمی را به عنوان سرمربی روی نیمکت دارند و باید دید این مربی جوان می تواند در این سه هفته نتایج خوبی با کراپ بگیرد؟

فولاد زرند- مقاومت البرز

برای مقاومت این بازی فاقد انگیزه است و چیزی جز اعاده حیثیت نیست اما برای فولادی ها فرار از رده یازدهم جدول ایده ال است. تیم وحید رضا محسنی می خواهد جایی بهتر در جدول داشته باشد.در بازی رفت فولاد در کرج سه بر یک پیروز شد و باید دید می تواند این نتیجه را در بازی برگشت هم تکرار کند یا نه؟