1402/11/26 23:21:03

در ادامه مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر، آلومینیوم اراک و پرسپولیس از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (پنجشنبه ۲۶ بهمن) در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند که آلومینیوم موفق شد با تک گل دقیقه ۷۵ امیر نوری پرسپولیس را شکست دهد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در جریان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران یک بر صفر پرسپولیس را شکست داد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان البرز، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در جریان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر آلومینیوم به پایان رسید.

در دقیقه ۷۶، امیر نوری در میانه زمین صاحب توپ شد و درحالی که بیرانوند از دروازه پرسپولیس خارج شده بود، بازیکن آلومینیوم دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد و توپ به گل تبدیل شد.

آلومینیوم یک – پرسپولیس صفر
گل‌ها: امیر نوری در دقیقه ۷۶

کارت زرد: شهاب زاهدی در دقیقه ۴۶ از پرسپولیس

کارت قرمز: -

ترکیب پرسپولیس: ترکیب علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی (۷۶ وحید امیری)، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و شهاب زاهدی (۷۶ نبیل باهویی).

ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، سید مهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد (۵۸ امیر نوری)، میلاد بدرقه، احسان قهاری، یونس اکبرپور، عارف حاجی‌عیدی، علیرضا نقی‌زاده، محمدمهدی لطفی، مهدی لیموچی، رضا جبیره.

همچنین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به پیروزی خارج از خانه مهمی در شروع دور برگشت لیگ برتر فوتبال رسید.

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام سه دیدار در ساعت  ۱۵بطور همزمان نیز پیگیری شد.

تیم فوتبال نساجی مازندران در نیمه نخست بازی با پیکان در تهران با تک گل محمدرضا آزادی (۳۰) توانست با ضربه سر گلزنی کند اما در نیمه دوم حامد پاکدل (۵۵) گل تساوی را برای تیم میزبان به ثمر رساند تا دو تیم تن به تساوی در شروع دور برگشت رقابت‌های فصل جاری لیگ بیست و سوم دهند.

پیکان با این تساوی ۱۲ و نساجی ۱۱ امتیازی شدند تا همسایه همدیگر در رتبه‌های سیزدهم و چهاردهم جدول باقی بمانند.

ذوب آهن اصفهان میزبان ملوان بندرانزلی بود که با وجود تصمیم بحث برانگیز سیدرضا مهدوی داور مسابقه مبنی بر خطای مدافع ملوان روی بازیکن ذوب آهن در محوطه جریمه و اعلام پنالتی به سود میزبان نتوانست گلی را به ثمر برساند. شایان مصلح در دقیقه ۴۱ پشت توپ ایستاد که حبیب فرعباسی به خوبی توانست آن را دفع کرده و مانع بازشدن دروازه ملوان در نیمه اول شود. در دقایق پایانی همین نیمه نیز محمدجواد محمدی مهاجم ذوب آهن در موقعیت تک به تک با فرعباسی قرار گرفت که نتوانست دروازه انزلی چی ها را باز کند.

در نیمه دوم انزلی چی ها با دفاع مستحکم توانستند از ضد حملات خود بالاخره در دقیقه ۸۶ استفاده کنند و رضا جعفری تک گل میهمان را مقابل شاگردان محمد ربیعی در ذوب آهن به ثمر برساند.

ملوان با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد تا در رتبه پنجم جدول قرار بگیرد. ذوب آهن نیز ۲۵ امتیازی ماند و در رتبه هفتم جدول قرار گرفت.

بازی تیم‌های مس رفسنجان و هوادار نیز بدون گل به پایان رسید تا تنها یک گل سهم ۶ تیم در سه بازی همزمان باشد. مس اولین امتیاز خود را با محرم نویدکیا گرفت تا آنها با ۱۶ امتیاز در رتبه دهم قرار بگیرند.

مصاف دو تیم شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان نیزاز هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال با تساوی صفر- صفر به پایان رسید.
در چار چوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی صفر- صفر رضایت دادند.
با این تساوی شمس آذر ۲۱ امتیازی شد و بدون تغییر در جایگاه نهم جدول باقی ماند استقلال خوزستان هم با کسب یک امتیاز ۹ امتیازی شد و کماکان در قعر جدول است.