1401/03/05 01:24:52

منصور بیک وردی رئیس هیات فوتبال استان البرز طی پیامی از حمید کریمی مدیر عامل, کادر فنی وباریکنان تیم شهدای رزکان تقدیر و تشکر کرد .

 

 

این پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

برادر عزیز و ارجمند حمید کریمی وورزشکاران عزیز و پرتلاش تیم شهدای رزکان 

دریغم آمد که برای سلام و آفرین گفتن به شما در حضور غیرتمندانه‌تان در بزرگ‌ترین صحنه رقابت‌های فوتبال تا پایان مسابقات درنگ کنم.

اگه تلاش کردی و شکست خوردی،بهت تبریک میگم..!بیشتر مردم حتی تلاش هم نمی کنند ،جایی‌ پشت ورزشکار شدن شما ، ساعت‌ها تمرین و فشار مربی؛ کودکی است که عاشق هدف خود است و هرگز به گذشته فکر نمیکند.به خاطر داشته باشید که قرار نیست همیشه پیروز شوید. برخی روز‌ها، کاردان‌ترین افراد هم طعم شکست را تجربه می‌کنند. اما فراموش نکنید که همیشه پس از آن که امروز نهایت تلاش خود برای دستیابی به موفقیت را انجام داده‌اید، فردایی در کار است.اما من معتقدم که نباید اجازه دهیم احساس شکست در قلب‌هایمان ریشه کندتلاش و،غیرت ،رشادت و شایستگی شما نشان داد؛ که همیشه سربلند هستین و اشک های که از چهره شما سرازیر شد منش پهلوانی و انکارناپذیر خود را در داوری و قلب مردم ثابت کرد؛ و مرا بر آن داشت تا از این طریق از همه شما عزیزان سرفراز در تیم شهدای رزکان چه آنها که قهرمانانه در مستطیل سبز جنگیدند و حماسه آفریدید و چه کادر فنی و همه عوامل که پهلوانانه و غیرتمندانه تا پایان در کنار یکدیگر تلاش کردید و چه طرفدارانی که در انتظارند تا شکوه تیم شهرشان را بار دیگر نظاره گر باشند تشکر کنم، و به مردم استان البرز و خانواده و مربیان این قهرمانان، به سبب تربیت این نمادهای افتخارِ ملی تبریک بگویم.

دست حق بر سرتان، مولای ما نگهدارتان و دعا و درود یکپارچه ملتی مؤمن بدرقه راهتان باد.

ارادتمند شما منصور بیک وردی